Nieuws

BOOM in top 3 hoogste klanttevredenheid

BOOM heeft opnieuw een toppositie bemachtigd in het jaarlijkse bureau-klanttevredenheidonderzoek van het vakblad Fonk. Dit jaar staan we op een mooie derde plaats, met een klanttevredenheid van gemiddeld 8,9. In de subcategorie ‘business-to-business' heeft BOOM zelfs een ‘nummer 1'-positie behaald, waarmee het zich dus het beste B2B-bureau mag noemen. BOOM heeft onder andere een 9,1 op effectiviteit, een 9,0 op creativiteit en een 8,9 op business acceleration gescoord.

Het is het tweede jaar dat BOOM in de top 10 eindigt van het onderzoek. Hans van den Boom, algemeen directeur: "Ik vind het een ontzettende eer dat wij door onze klanten zo goed beoordeeld worden. We zijn erg trots dat zo'n vooraanstaand onafhankelijk onderzoek ons op een derde plaats van Nederland rangschikt. Er zijn in heel het land immers wel tienduizenden bureaus. We gaan altijd voor het beste resultaat voor onze klant. Dat onze klanten tevreden zijn, vinden we het belangrijkste". Van den Boom verklaart de ranking als volgt: "We handelen altijd volledig multidisciplinair, integraal en middelenonafhankelijk. En we praten dus niet over online óf offline communicatie. We kiezen voor oplossingen die passen bij de specifieke opdracht en het meest bijdragen aan het gewenste resultaat. BOOM staat namelijk voor effectieve communicatie. Altijd klantgericht. Dat dat een derde plaats in de landelijke ranking oplevert, zien we als een bevestiging dat onze aanpak ook door onze klanten wordt gewaardeerd".

Het Fonk bureau-klanttevredenheidonderzoek wordt ieder jaar uitgevoerd door het onafhankelijke onderzoekbureau Multiscope. Ieder bureau is beoordeeld op 13 verschillende aspecten. Bent u benieuwd naar het volledige onderzoek? In december komt het magazine Red Alert uit. Hierin leest u alles over het complete onderzoek van Fonk.