BOOM voor derde jaar op rij in top drie beste bureaus

Voor het derde jaar op rij is BOOM uitgeroepen tot één van de beste bureaus van Nederland. Dat blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van het vakblad Fonk, waarin opdrachtgevers wordt gevraagd hoe tevreden zij zijn over de bureaus die zij inschakelen voor strategie, marketing en communicatie. BOOM scoort een dikke 9 als rapportcijfer op criteria als kennisniveau, flexibiliteit, creativiteit, betrokkenheid, prijs/prestatie en effectiviteit.

De hoge notering in de ‘Bureau Top 100’ staat niet op zichzelf. BOOM is namelijk ook voor het zevende achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot beste bureau in het segment business-to-business.

“Het geeft natuurlijk een boost aan ons team. Het is een prachtige erkenning voor het harde werken. Dat onze klanten enorm tevreden zijn geeft iedereen een goed gevoel, want daar doen we het voor met z’n allen", stelt algemeen directeur Hans van den Boom. “Verder geeft het potentiële opdrachtgevers vertrouwen om met ons de samenwerking aan te gaan. ’Onbekend maakt onbemind’ is met deze waardering toch een stuk minder van toepassing. Deze prachtige waardering is natuurlijk geen reden om naast onze schoenen te gaan lopen. Integendeel. We zijn een bureau met nuchtere mensen, die gaan voor kwaliteit en goed werkende oplossingen. Deze koppositie sterkt ons in die benaderingswijze.”

Gezamenlijk commitment

In het onderzoek scoort BOOM bijzonder hoog op aspecten als inzet en service (9,9), nauwkeurigheid (9,7), creativiteit (9,7), effectiviteit (9,9) en functioneren als sparringpartner (9,8). Van den Boom: “Hierin zien wij waardering terug voor de nauwe samenwerking die wij met onze opdrachtgevers aangaan. Het is onze overtuiging dat je vanuit een gezamenlijk commitment grotere stappen kunt zetten. Niet vanuit de relatie bureau-opdrachtgever, maar vanuit een gelijkwaardig, open, synergetische partnership”.

Bijdrage leveren

“Ons doel is om organisaties verder te helpen”, geeft Van den Boom aan. “We zijn dus pas tevreden als we een klant duidelijk meerwaarde hebben kunnen bieden. Dat resultaat is meestal uit te drukken in ‘harde’ cijfers, zoals meer winst, meer klanten of duidelijke besparingen door een betere efficiency. Met ons analytisch denkvermogen en onze verbindende kracht zijn wij in staat snel de vinger op de zere plek te leggen en met werkbare oplossingen te komen. We weten strategie met uitvoering, binnen met buiten, de top met werkvloer en teams onderling te verbinden. Wij helpen organisaties, mensen en omgeving écht verder. Dat geeft hen energie, maar ons des te meer!”

Raadpleeg de FONK100.