Waardengedreven samenvoegen van merken
Het samenvoegen van merken en bedrijfsonderdelen is meestal efficiënt en kostenbesparend. Maar voor medewerkers die hun identiteit aan hun baan en werkgever ontlenen, kan veranderen bedreigend zi...
Meer lezenDe snelheid waarmee maatschappelijke en technologische ontwikkelingen elkaar opvolgen, neemt exponentieel toe. Oude business- en verdienmodellen staan onder druk. In het huidige tijdperk moeten B2B-bedrijven in staat zijn om snel en wendbaar te handelen. Om zich aan te sluiten bij het heden én zich klaar te stomen voor de toekomst. Als aanjagers van verandering en innovatie helpen wij ambitieuze bedrijven en ondernemers om positie te kiezen, visie te ontwikkelen en grenzen te verleggen.
De tijd waarin merken zich alleen op de afzet van hun producten of diensten konden richten, is voorbij. Wij zijn van mening dat zij hun onderscheidend vermogen alleen kunnen versterken door vanuit ‘shared-value-denken’ of ‘purpose-denken’ te handelen. Mensen verbinden zich namelijk graag aan sterke merken die ook in maatschappelijke zin iets betekenen. Dat levert een win-winsituatie op: maatschappelijke waardecreatie én een license to grow. Bij BOOM zien we een sterk merk als aanjager van groei.
Onze klanten creëren impact in de B2B-branche, waarbinnen we ons vooral richten op hooggekwalificeerde dienstverleners en technische bedrijven. We werken tijdens verander- of innovatietrajecten intensief samen met directies en medewerkers. We creëren toegevoegde waarde binnen organisaties. Maken energie los. Waarbij we zowel inspireren, adviseren, creëren als coachen. Analoog en digitaal. Duurzaam effect staat centraal in onze aanpak. Onze inzet leidt altijd tot aantoonbare resultaten. Het bewijs daarvoor is onze koppositie in het onderzoek 'de beste B2B-bureaus' van vakblad Fonk, waarin we maar liefst 9.8 scoren op business acceleration.
In tijden van crisis is daadkracht nodig. Snel handelen, gericht op de realiteit die steeds verandert. Maar het liefst wel op een manier die ook na de crisis resultaat oplevert. Door de crisis heen komen dus, met de blik vooruit.
“Dat we door vakblad Fonk voor de vijfde keer op rij verkozen zijn tot het beste B2B-bureau van Nederland, is voor ons een hoogtepunt”, vertelt Van den Boom. “Wij zijn nuchtere mensen, maar het is natuurlijk mooi om zo’n compliment te krijgen. Vooral omdat de waardering afkomstig is van klanten zelf. Het is een erkenning voor ons harde werken.”
"BOOM is een organisatie met gedreven mensen die de kunst verstaan zich in te leven in onze visie en wensen waardoor we ons niet alleen serieus genomen voelen, maar ook echt stappen hebben kunnen zetten."Leo Lagendijk | Synergo
"Sinds deze positionering presenteren wij ons op een manier die recht doet aan wie we zijn, aansluit bij onze klanten en ons positief onderscheidt van de concurrentie."Marjolein Graauw | Flash Private Mobile Networks
"We hebben nu een scherp profiel, dat we doelgericht uitdragen. Onze doelgroepen zien duidelijker dat we er specifiek voor hen zijn en welke meerwaarde we kunnen leveren."Robert Kamphuis | Countus
"BOOM begrijpt onze filosofie, waarbij elke campagne de belangrijkste merkwaarden van BIC uitdraagt. Dit leidt tot resultaten op korte én lange termijn."Laura de Craen | BIC Benelux